Back office/HR Generalista

Pracovní poměr práce na plný úvazek
Smluvní vztah pracovní smlouva (hpp)
Práce vhodná také pro absolventy
Lokalita Za Tratí 206, Chrášťany, okres Praha-západ, 252 19
Firma BayWa r.e. Solar Systems s.r.o.
Kategorie Administrativa, zákaznický servis, Lidské zdroje a personální management, Energetika, životní prostředí, ekologie, Back office pracovník / pracovnice, Office manager, HR manager, HR specialista / specialistka, Personalista / Personalistka, Náborář / Náborářka
Min. vzdělání Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyk. znalosti Anglický jazyk (Expert C2), Anglický jazyk (Mírně pokročilý B1)
Kontakt Taťána Bartoňová, zobrazit tel. číslo

O nás

V BayWa r.e. přemýšlíme jinak. Zajímá nás, jak se energie vyrábí, jak je uložena a jak ji co nejlépe využít v úsilí při globálním přechodu na obnovitelné zdroje. Svou přítomností ve 30 zemích světa jsme jednou z vedoucích firem v oblasti výstavby a provozování obnovitelných zdrojů energie. Jsme distributorem, nabízíme související služby a energetická řešení. Máme kanceláře napříč Evropou, v Americe, Asii i Austrálii a aktivně tvoříme budoucnost energetiky a bojujeme proti klimatickým změnám. Jsme uhlíkově neutrální firmou.

Chceš se stát součástí BayWa r.e. v České republice, kde působíme jako velkoobchod s komponenty pro fotovoltaické elektrárny a podílet se na energetické proměně prostředí naší země? Chceš pracovat pro mezinárodní firmu v mladém a přátelském kolektivu a zajímají tě obnovitelné zdroje? Baví tě práce s lidmi, administrativa a to, že každý den je jiný? Máš chuť na sobě pracovat? Pak hledáme právě tebe.

Přidej se k nám. Pomůžeš zajistit chod kanceláře jako back office a zároveň pomůžeš HR managerce s tématy jako je organizace náboru, příprava pracovně-právních dokumentů, naučíš se mnoho nového z oboru HR. Zaškolení od vedoucí i externí školení na personalistiku či soft skills Ti pomohou dobře naplňovat tuto roli.

Co tě na této pozici čeká, tedy co budeš mít po zapracování nastarosti:

  • podpora HR Managerky – pomoc při organizaci náboru, správa benefitů, administrativa
  • jednání s dodavateli služeb – pracovní inzerce, školení, pracovně-lékařská péče, BOZP a PO atd.
  • podklady ke mzdám (docházky, knihy jízd)
  • organizace zákonných školení (e-learning), soft skills a dalšího vzdělávání dle potřeb firmy
  • průběžné vzdělávání v oboru HR
  • Back Office – evidence smluv, pošta, obsluha telefonu recepce, pomoc při organizaci školení, občerstvení, kancelářské potřeby, jednání s dodavateli (úklidová firma, majitel areálu apod.)

Jaké znalosti a dovednosti bys měl/a mít:

  • alespoň SŠ ekonomického směru, další vzdělání týkající se lidských zdrojů je velkou výhodou
  • praxe v back office alespoň 2 roky, v HR min. 1 rok
  • anglický jazyk min. B2
  • práce s MS Office
  • samostatnost, kreativita, flexibilita časová i v myšlení
  • zájem o obnovitelné zdroje, iniciativa a chuť na sobě pracovat - chodit na školení, nechat si poradit a vnímat potřeby ostatních kolegů

Co Ti můžeme nabídnout:

  • práci v úspěšné mezinárodní společnosti v odvětví, které zažívá růst
  • příležitost podílet se na zvyšování podílu obnovitelných zdrojů v ČR
  • příjemné pracovní prostředí, přátelské přijetí od kolegů
  • spolupráci s kolegy, kteří jsou odborníci ve své oblasti
  • vzdělávání interně i externě
  • pestrou práci, hodně komunikace a vlastní malé projekty
  • nástup 1.6.2024 nebo dle dohody
  • firemní akce, 5 týdnů dovolené, sick days, MultiSport karta, výuka AJ, příspěvek na penzijko/životko, vlastní gym přímo v office

Benefity

  • Práce z domova Práce z domova
  • Dovolená navíc Dovolená navíc
  • Sickdays Sickdays
  • 13., případně 14. plat 13., případně 14. plat
  • Kariérní růst Kariérní růst
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...) Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Zahraniční pracovní cesty Zahraniční pracovní cesty
  • Vzdělávací kurzy Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na sport Příspěvek na sport
  • Příspěvek na stravování Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření / pojištění Příspěvek na spoření / pojištění
  • Příspěvek na mobilní tarif Příspěvek na mobilní tarif
  • Přátelské prostředí Přátelské prostředí
  • Občerstvení na pracovišti Občerstvení na pracovišti
  • Fitness na pracovišti Fitness na pracovišti
  • Parkoviště Parkoviště
Zobrazit výpis pracovních nabídek

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Jak napsat životopis, vzor v češtině a angličtině

Jak napsat životopis, vzor v češtině a angličtině

Než odpovíte na inzerát ve své vysněné společnosti, je třeba mít připravený strukturovaný profesní životopis, který zaujme a sdělí vše potřebné. Pojďme si říci, jak správně napsat životopis, co napsat do životopisu. Poradíme, jaká je správná struktura životopisu. Společně si připravíme strukturovaný profesní životopis v češtině a angličtině a odpovíme na otázky, zda je nutné přidávat fotografii, zda máte koníčky a zájmy v životopise uvádět a mnohé další.

Motivační dopis, který zaujme, a jeho vzor

Motivační dopis, který zaujme, a jeho vzor

Ukážeme si, jak psát motivační dopis k životopisu, který zaujme, a pomůže vám k osobnímu setkání u vysněného zaměstnavatele. Jaká má být u motivačního dopisu struktura? Zjistíte, jaký je rozdíl mezi motivačním a průvodním dopisem. Kdy stačí průvodní dopis, kdy musíte napsat dopis motivační?

TOP 10 pracovních portálů a 4 agregátory

TOP 10 pracovních portálů a 4 agregátory

V České republice zažíváme v posledních letech prudký vzestup počtu pracovních portálů a sběračů nabídek ve formě pracovních agregátorů. Tyto platformy se snaží nabídnout co nejlepší služby v oblasti propagace pracovních příležitostí. Ačkoli je všechny spojuje společný cíl – spojit zaměstnavatele s potenciálními zaměstnanci – může se zdát, že v tomto hustém "lese" portálů se leckdy lehce ztrácíme. Ale nebojte, máme pro vás řešení! Dnes se podíváme na TOP 10 pracovních portálů, které působí v naší zemi a také na 4 pracovní agregátory. Zajímá vás, co z nich činí jedinečné, v čem skutečně excelují a co nás na nich tak fascinuje? Pokračujte ve čtení a objevte ty pravé klenoty mezi pracovními platformami! 😉🌟

Vzdělávání v HR - TOP 10 magazínů

Vzdělávání v HR - TOP 10 magazínů

V tomto článku jsme pro vás připravili přehled TOP 10 magazínů o HR vzdělávání, které zaujímají přední příčky nejen díky své návštěvnosti, ale především díky kvalitnímu obsahu, který skutečně vzdělává a inspiruje. Pojďte s námi objevit ty nejlepší zdroje informací v oblasti HR! 😉

Assessment centrum - jak se připravit a uspět

Assessment centrum - jak se připravit a uspět

Byli jste pozváni na pohovor formou assessment centra? Poradíme vám, jak se na něj připravit, co a jak se testuje, jak probíhá a na co si dát pozor. Přidáme tipy, jak assessment centrum úspěšně zvládnout.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Jak je to s dovolenou při ukončení práce

Jak je to s dovolenou při ukončení práce

Končíte ve stávajícím zaměstnání a stále máte zůstatek dovolené. Nejprve si spočítáme, zda opravdu na dovolenou máte nárok, abyste nebyli nepříjemně překvapeni. Vysvětlíme si, kdy si dovolenou můžete ve výpovědní době vybrat. Vysvětlíme si, že zaměstnavatel vám čerpání může nařídit, a to i ve výpovědní lhůtě. A doplníme, jak je to s proplácením.

Přehledně: základní povinnosti zaměstnance

Přehledně: základní povinnosti zaměstnance

Práva a povinnosti zaměstnanců a zaměstnavatele upravuje zákoník práce. Dozvíte se, jaké jsou povinnosti zaměstnance podle zákoníku práce, jaká jsou jeho práva, a jaké povinnosti má zaměstnanec vůči svému zaměstnavateli.

Jak na změnu pracovní pozice, aby to vyšlo

Jak na změnu pracovní pozice, aby to vyšlo

Na stávající pozici jste již několik let a cítíte, že potřebujete změnu. Ať již povýšení, změnu pracovní pozice nebo dokonce změnu oboru? Podívejte se s námi na to, jaké máte možnosti a jak si o změnu říci, aby vám nadřízený vyšel maximálně vstříc.

Zjistěte, kdy máte nárok na náhradní volno

Zjistěte, kdy máte nárok na náhradní volno

Víte, jaký je rozdíl mezi náhradním volnem a placeným volnem? Zjistěte, kdy máte nárok na náhradní volno, jak na náhradní volno nahlíží zákoník práce a ukážeme vám konkrétní případy, které mohou nastat, tedy kdy máte nárok na náhradní volno za práci přesčas a práci ve svátek.

administrativa AJ akce back office benefit Bor BOZP budoucnost ČR den ekonom e-learning energetik energie EU evidence firma generalista hledám HR inzerce IT kancelář komunikace Luže manager mezinárodní Most nábor nové občerstvení Office OZP péče podpora pošta práce pracovní pracovní prostředí práva praxe prostředí příspěvek růst samostatnost sick day SOU společnost společnosti sport správa školení telefon vedoucí vzdělání vzdělávání znalost znalosti anglický anglický jazyk areál díl dohody dokument dovednost dovolené externí firemní firmy foto jazyk jednání karta kolektiv kov kreativita lékař lékařská lidský list myšlení národní obchod oblast oblasti obor obsluha odbor organizace Ostatní PC pomoc PR právní projekt přátelské příjemné příjemné pracovní prostředí příležitost příprava rok řešení služby součást stav zájem zdroj země
Při odesílání Vaší odpovědi jsme si všimli, že jste již na tuto pracovní nabídku v minulosti () reagoval/a.

Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?

Pracovní portál JenPráce.cz provozuje Coweo

© 2016–2024 Coweo Technologies s.r.o., všechna práva vyhrazena